Saturday, January 1, 2011

new year 2011.... utk aku....



ari nie 1/1/2011
mlm td myb rmai yg sronok mnyambut new year...
n smstinye rmai yg dh mncipta azam baru untuk mnjd pndorong n guide line spnjang thun 2011 yg akn brmula nie...


aku x trpk plak azam ape yg aku nk buat.. cme yg aku tau aku nk naikkn pointer aku..
aku nk grad ngn pointer yg bleh mmbuatkn aku dterima dlm industri... n proleh gaji yg lumayan.
tp rasenye i2 mmg ape yg aku arapkn sjak aku msuk ipta lg...
so bkn r kire azam baru utk thun baru...


*
*
*
*

prmndngan senja yg smemangnye cntik...
tp wujud ksayuan dc2..
pabila matahari trpksa mmberi laluan kpd bulan utk mmunculkn drnye..

*
*
*
*

jika org lain gmbira mlm td... lain plak halnye ngn aku...
mnjelang thun 2011, air mata aku kluar n sukar utk brnti..
bkn air mata gmbira.. tp...........

hmm dh lame aku prsn hal 2 tp aku tahan. 
sumenye sbb keluarga..
tp mlm td, aku dh x dpt tahan lg... 
krn air mata aku, tlah mngundang kemarahan adik aku...
dia pn rase bnde yg sma...
xpsl2 kami 2 bradik mnangis krn dorg..

*
*
*
*

sayu.... sesayu hatiku mlm td...

*
*
*
*

smpai hati dorg buat mcm 2 kt kuarga kami...
truk sgt kew kami nie??
ble hal yg sme jd kt dorg, tau plak dorg ckp mcm2...
tp sdar x dorg yg dorg jgk buat bnde 2 kt kami??

krn hal 2, aku ngn adik aku yg pd mulanye x nk buat azam pape trus cipta 1 azam.. dlm kete mlm td kami brjnji akn buat azam trsebut...
aku 2 bradik xkn pduli pe yg org nk ckp...
even mak ngn abah pn xleh ckp pape ngn azam ktorg 2..

insyaallah slgi hati kami x sejuk or slgi x ilang rase kecik ati kami nie, kami akn buat pe yg kami ckp..
had ksabaran aku dh smpai ujungnye...
asyik kite jew nk jge hati dorg...
hati kami nie spe nk jage??? nk buat satay kew??

sabar juge ade batasnye... 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers