Thursday, December 30, 2010

aku.... bola sepak???? hahahaha pelik jew rasenye.. tp 2 r knyataannye.. huhu

hmmm lme dah aku x update blog aku nie...
sjak blik cuti sem ari 2...
hehe mklum la... kt umh nie mcm2 aktiviti aku..
ngn aktvt brcucuk tanam aku lg.. (farmville dlm fb 2.. huhu)
ttbe mlm nie rse nk merepek plak... so aku pn bukak r blog aku nie..
tp pe yg aku nk cite mlm nie ea?? ntah r... tgk jew r nnt jari aku nie nk tekan huruf ape... hehehe

ermm td aku bru abis tgk bola... tgk final antr malaysia n indonesia...
piala AFF SUZUKI... (btl kew aku eja nie?? ahhh lntak r... jnji phm... huhu)
alhamdulillah malaysia brjaya memenangi piala trsbut... prtama kali mnang nie... hehe
tahniah utk pasukan malaysia... smoga dpt pulang ke tanah air dgn selamat...

xtau npe aku bleh mnat plak nk tgk bola sepak...
klu dulu, mmg aku xtgk bola nie... klu adik aku tgk kt umh, aku mule r strt tension...
mcm2 helah aku gne nk buat dia xtgk bola... tp besanye mmg x brjye pn... hehe
lg2 bile dpt sokongan padu dr abah aku.. mmg aku kalah r jwbnye.. huhu

mule aku strt suke tgk bola nie sbnrnye bile aku trtgk semifinal antra mlaysia n vietnam..
aku tgk 2 pn kt umh pkcik aku sebab dorg sume nk tgk bola..
nk xnk, aku trpkse r tgk sx sbb xtau nk g mne n nk buat ape dh..
mse prtndingan 2, aku trtarik tgk pemain2 malaysia skrng x mcm yg aku tgk dlu...
dorg makin agresif... klu dlu aku tgk, dorg byk lari2 anak n mcm mls nk kejar bola...
tp skrng nie, aku tgk dorg x reti duk diam... berlari kesane cni sbb nk dptkn bola...
2 yg buat aku trtarik nk tgk lg 2...
tp stakat nie, aku tgk bola pn ble ade team malaysia or selangor jew...
sbb kedua2 tmpt nie yg aku duk n dbesarkn... huhu
aku x penah minat nk tgk prlwnn2 bola sepak yg lain mcm world cup kew or pape r...
even piala malaysia pn aku xtgk..
sbbnye?? sprti yg aku kate kt ats 2 la... xbrsemangat nk tgk..

brbalik kpd prlwnn antr malaysia n indonesia, aku sgt suke tgk performance pemain2 kite trutamanye keeper dia iaitu khairul fahmi.. rase lega sgt bile dia brjaya slmtkn gawang gol mlaysia...
tp pemain2 prthanan yg lain pn x kurang hebatnye... dorg pn byk slmtkn bola dr keadaan2 bahaya..
wlu papepn, arap2 team malaysia dpt trus mantapkn lg bola sepak malaysia n trus harumkn name malaysia..

tp spnjang prlwnn akhir nie, isu yg plg x sedap nk dgr ialah isu laser..
xpsl2 mata pemain2 dilaser oleh pnyokong2...
dlm fb pn kecoh psl hal nie...
n yg klakarnye, ade yg mnyalahkn otomen.. siap ade gmbr otomen laser mata penjaga gol indonesia lg... hehe
xpsl2 otomns dprsalahkn... cian dia... huhu
slama nie yg aku tau, otomen cume laser rasaksa jew..
skrng nie org pn otomen dh pandai laser kn... hehehe



otomen pn pnyokong malaysia rupe2nye..
hehehehe
(kredit pd tuan pnye gmbr)

ilek2 suda r wahai pnyokong2 sekalian... kite biakn pemain kite main dgn usaha dorg sndr k...
kite kt luar nie cme beri skongan padu n brdoa supaya dorg menang.
arap2 kejadian2 sprti nie x jd lg wlupn dgr2nye ianya mrupakan srangan balas sbb pmain mlaysia dh kne dlu sblm nie..

ok la... rsenye stkt nie jew kot aku merepek mlm nie.. huhu
wlu papepn, kite doakn yg trbaik utk pasukan malaysia..
moga2 kejayaan nie bkn kejayaan trakhir n ianya akn brterusan smpai bila2 dan ini pula mrupakan titik prmulaannye.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers